نهست ایدهی اکنون
متنها
نهست سینما
نهست تئاتر
نهست ادبیات
نهست تجسمی
نهست موسیقی
نهست علوم اجتماعی
چندرسانهای
درنگها
رویدادها
درباره ما
26 August , 2020
خیره بر مغاک | جستارهایی در باب سینوگرافی
10 April , 2020
مقدمهی آن کارسُن بر نمایشنامهی آگاممنون
28 September , 2019
گفتگو با ناصر رحمانی نژاد | تعهد اجتماعی تئاتر
[…]
14 September , 2019
سنگ بیسبب مردم | «اضطراب» در نمایشنامههای خسرو حکیم رابط
[…]
31 August , 2019
تاریخ و تخیّل | درنگی بر متون نمایشی محسن یلفانی (2)
[…]
17 August , 2019
تاریخ و تخیل: درنگی بر متون نمایشی محسن یلفانی (1)
[…]
31 July , 2019
آگون میان حقوق طبیعی و قانون (قسمت پایانی)
[…]
17 July , 2019
آگون میان حقوق طبیعی و قانون (1)
[…]
22 May , 2019
«مردم گم شده است» | نعلبندیان و مسئلهی مردم (۲)
[…]
15 May , 2019
«مردم گم شده است» | عباس نعلبندیان و مسئلهی مردم (۱)
[…]
8 May , 2019
در باب سیرک معاصر
[…]
1 May , 2019
دربارهی مفهوم ژست در نمایشنامهی “آن طرف” (مارک ریونهیل)
[…]
27 April , 2019
تئاتر کلام | گفتگو با پازولینی دربارهی تئاتر
[…]
24 April , 2019
دانشجو و جشنوارههای تئاتر: سکو یا لابیرنت یا چاه ویل؟
[…]
20 April , 2019
کارگردانان و طراحان: سویههای متفاوت | پاملا هاوارد
[…]
28 January , 2019
حالا باید همه چیز را بسوزانیم!
[…]
10 December , 2018
ملاقات در هتل دیپلمات؛ نگاهی به نمایشِ «قانون بازماندهها»ی رضا عبده
[…]
5 November , 2018
مانیفست تئاتر: نظریهی غیرممکن
[…]
15 October , 2018
اِما گراماتیکا در تآتر؛ شمایلی از مقاومت | آنتونیو گرامشی
[…]
4 October , 2018
توقیف جنون در نیمهی تابستان | رضا سرور
[…]
3 September , 2018
زمان و مرگ در آثار و تفکرات تادئوش کانتور
[…]
9 July , 2018
تراژدی و غایت آن: آنتیگونهی برتولت برشت
[…]
2 July , 2018
بیومکانیک و بازیگر عصرِ آینده (2) | وسولد میرهولد
[…]
25 June , 2018
برشت و مککارتیسم / میثاق نعمت گرگانی
[…]
5 June , 2018
بیومکانیک و بازیگر عصرِ آینده (1) | وسولد میرهولد
[…]
28 May , 2018
دراماتورژی فضا | یوجین باربا
[…]
17 May , 2018
تئاتر مدرن جایگاهی در اختیار نمیگیرد (رخ نمیدهد) | ژولیا کریستوا
[…]