نهست ایدهی اکنون
متنها
نهست سینما
نهست تئاتر
نهست ادبیات
نهست تجسمی
نهست موسیقی
نهست علوم اجتماعی
چندرسانهای
درنگها
رویدادها
درباره ما
27 March , 2020
مصاحبه با ژان-لوک گدار: امید سوزان (کایه دو سینما اکتبر ۲۰۱۹)
11 February , 2020
گزیدهای از مصاحبه با ژان-لوک گدار (کایه دو سینما)
[…]
5 October , 2019
قرمزِ اُزو | نگاهی به فیلم خاشاک شناور
[…]
7 September , 2019
بوطیقای آنتونیونی | یک سند نادر از مؤلف
[…]
27 July , 2019
خروسباز (1974؛ مونته هلمن) | جاناتان رُزنبام
[…]
13 July , 2019
پروندهی «دابل ایجنتها در سینمای جاسوسی»: هیچ نیازی به دکتر نیست
[…]
6 July , 2019
پروندهی «دابل ایجنتها در سینمای جاسوسی»؛ معرفی فیلمها: بخش دوم
[…]
19 June , 2019
جاسوس فقط یک جاسوس نیست!
[…]
8 June , 2019
پروندهی «دابل ایجنتها در سینمای جاسوسی» | معرفی فیلمها (1)
[…]
5 June , 2019
مصاحبه با پوپی آواتی | جوزی فازانو
[…]
1 June , 2019
سینمای جاسوسی: انسان، احساسات، انگیزه، تلاش
[…]
25 May , 2019
پروندهی «دابل ایجنتها در سینمای جاسوسی» | فصل شکار کرکس
[…]
18 May , 2019
پروندهی «دابل ایجنتها در سینمای جاسوسی» | مردانی با اسلحهی طلایی
[…]
11 May , 2019
جشنوارهها: در حال گسست
[…]
23 February , 2019
نه خدا، نه ارباب: روبر برسون و سیاست رادیکال
[…]
16 February , 2019
قعر مثلث و بدنهای نازیسته
[…]
9 February , 2019
شاید آزادی! انفعال کنشمند در فیلم شاید شیطان
[…]
2 February , 2019
پرونده ترور؛ سینما: حرکات شبانه (2013؛ کلی رایکارد)
[…]
19 January , 2019
مقالهای از سرجو لئونه دربارهی فيلم روزی روزگاری در آمريكا
[…]
12 January , 2019
پرونده ترور؛ سینما: نخستین اصلاحشدگان (قسمت دوم)
[…]
19 December , 2018
زیباییشناسی دریچه در سینما و نقاشی: نکاتی در باب درها و پنجرهها (2)
[…]
18 December , 2018
پرونده ترور؛ سینما: نخستین اصلاحشدگان
[…]
16 December , 2018
پرونده ترور؛ سینما: “روز شب روز شب”
[…]
8 December , 2018
ترور، سینما | نوکتوراما (2016، برتران بونلو)
[…]
24 November , 2018
پروندهی “ترور؛ سینما” | سرمقاله: اخلاقِ تروما: ترومایِ اخلاق
[…]
17 November , 2018
آخرین رسوایی گدار | گلوبر روشا
[…]
15 November , 2018
طبیعت و آزادی در سینمای ترنس مالیک
[…]
11 November , 2018
سینما و امر قدسی | پییر پائولو پازولینی
[…]
10 November , 2018
زیباییشناسی گرسنگی | گلوبر روشا
[…]
9 November , 2018
مرثیه یا دسیسه: تاریخ در سینمای ساکوروف
[…]
8 November , 2018
زیستسیاستِ ژست: سینما و تنِ نرولوژیک (بخش دوم)
[…]
3 November , 2018
«ساد-پازولینی» | رولان بارت
[…]
28 October , 2018
زیست سیاستِ ژست: سینما و تنِ نرولوژیک
[…]
4 August , 2018
یادداشتی بر مستند “دیوارهای صنعا” (1971)؛ پییر پائولو پازولینی
[…]
28 July , 2018
قصههای وحشی | کوئنتین | رکسانا طالبی
[…]
25 July , 2018
مرامنامهی سینمای فوتوریستی
[…]
8 July , 2018
راهنمای انحرافی به سینما؛ نقدی بر نظریات سینمایی اسلاوی ژیژک، قسمت دوم
[…]
1 July , 2018
بازخوانی نگاشتشناختی فیلم «گردش بیرون شهر»
[…]
23 June , 2018
راهنمای انحرافی به سینما؛ نقدی بر نظریات سینمایی اسلاوی ژیژک (1)
[…]
16 June , 2018
جادهای به ناکجا (مونته هلمن) | کوئنتین
[…]
9 June , 2018
تا چند شماره میتوانی نفسات را حبس کنی؟؛ یادداشتی بر فیلم «تو هرگز واقعاً اینجا نبودی»
[…]
2 June , 2018
جایی که فروید مارکسش را در خانه جا گذاشت؛ یادداشتی بر فیلم “مارگارت”
[…]
26 May , 2018
شمعون صحرا: لعنت به تو اگر آن کار را کنی که …
[…]
19 May , 2018
ترقوتروق زره؛ لطافت تَن؛ لانسلو دو لاک برسون
[…]
17 May , 2018
یادداشتی بر فیلم هومو ساپینس (۲۰۱۶)
[…]
17 May , 2018
یادداشتی بر فیلم وسترن (2017؛ والسکا گریزباخ)
[…]
17 May , 2018
زمینهای لم یزرع در سینمای مالیک، داستانهای رایت موریس و نقاشیهای اندرو وایت
[…]
17 May , 2018
شکسپیر و سینما: یادداشتی بر فیلم هرمیا و هلنا (۲۰۱۶)
[…]